Friday, July 05, 2013


  • Την πρώτη φορά, τελειώνοντας το λύκειο στα 18, που είπα στους γονείς μου ότι θέλω να γίνω ηθοποιός η μάνα μου έπαθε κρίση και φώναζε ενώ ο πατέρας μου σαν πιο ψύχραιμος πλακώθηκε στις μπουνιές μαζί μου. Έτσι συνέχισα να το κάνω "ημι παράνομη" χρήση σε ερασιτεχνικές ομάδες.

  • Τη δεύτερη φορά, στα 24, που δήλωσα στο μηχανογραφικό, πρώτα, όλη τη Σ.Γ.Τ.Κ.Σ. -εφαρμοσμένη τέχνη. Όταν πέρασα Φωτογραφία, ο πατέρας μου με ρώτησε "Και σου αρέσει τώρα αυτό;" ενώ η μάνα μου σαν πιο ψύχραιμη του έλεγε ότι θα μου ανοίξουν φωτογραφείο (Γάμοι, Βαπτίσεις, ...). Πάντως λεφτά μου έδιναν. Για 4-5 χρόνια ζούσα σε μια νιρβάνα. Νόμιζα ότι θα με εντρυφούσαν στα άγρια μυστικά της Τέχνης, αλλά οι περισσότεροι ήταν δημόσιοι υπάλληλοι. Πιο πολύ σαν φάρμα των ζώων έμοιαζε. ΒΕΒΑΙΑ όπως όλα τα καλά τα ανακαλύπτεις μόνος σου, με καμιά 10/αριά φίλους που ψάχνονται και 3-4 πεφωτισμένους δασκάλους. Ότι έμαθα και ότι είμαι το χρωστάω σε αυτά τα 15 άτομα !! ΑΞΙΖΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ !!


Διαβάστε το πλήρες κείμενο ...